Category:Hermann Günter

<nowiki>Hermann Günter; Hermann Günter; deutscher Fotograf im 19. Jahrhundert in Hannover; Günter, Hermann; H. Günter; Günter, H.; H. + C. Günter; Günter, H. + C.</nowiki>
Hermann Günter 
Upload media
Date of birth19th century
Country of citizenship
Residence
Occupation
  • professional photographer
Authority file
Edit infobox data on Wikidata
Deutsch: Hermann Günter war einer der ersten Fotografen in Hannover. Sein Atelier hatte er zuletzt in der Marienstraße, wo er mit seinem Bruder (Maler) zusammenarbeitete. Eines seiner bekannteren Werke ist eine Fotomontage von 1866 mit gefallenen Soldaten aus der Schlacht bei Langensalza.
English: Hermann Günter had been one of the earliest photographers in Hanover.

Media in category "Hermann Günter"

The following 14 files are in this category, out of 14 total.