Category:Louis Hoffmeister

Deutsch: Louis Hoffmeister (auch: Ludwig Hofmeister) war Hofkupferstecher für das Großherzogtum Baden. Zwischen 1830 und 1850 war er in Karlsruhe und München tätig.
<nowiki>Louis Hoffmeister; Ludwig Hoffmeister; Ludwig Hoffmeister; Ludwig Hoffmeister; Ludwig Hoffmeister; Louis Hoffmeister; Ludwig Hoffmeister; Ludwig Hoffmeister; German artist, active 1832-1850; deutscher Kupfer- und Stahlstecher in Karlsruhe und München; grafisch ontwerper</nowiki>
Ludwig Hoffmeister 
German artist, active 1832-1850
Upload media
Date of birth20 July 1814
Karlsruhe
Date of death14 July 1869
Karlsruhe
Occupation
Field of work
Work location
Authority file
Wikidata Q1572211
VIAF ID: 55018219
GND ID: 122009452
NL CR AUT ID: ola2016919022
Edit infobox data on Wikidata

Pages in category "Louis Hoffmeister"

This category contains only the following page.

Media in category "Louis Hoffmeister"

The following 18 files are in this category, out of 18 total.